LGD Ziemia Zamojska

"UWAGA! Nowy numer telefonu do biura LGD 84-307-22-07"

Aktualności

ZAPYTANIE OFERTOWE - KALENDARZE

Utworzono: poniedziałek, 10, październik 2016 21:51

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” zwraca się z zapytaniem ofertowym o podanie ceny za wykonanie i dostawę 200 szt. kalendarzy ściennych trójdzielnych na 2017 r. wraz z dostawą.

1. Zamawiający: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Sitno 73,

22-424 Sitno, Biuro Stowarzyszenia Kornelówka 41, 22-424 Sitno

Tel./fax 84 307 22 07, biuro@lgdziemiazamojska.pl

2. Przedmiot zamówienia: wykonanie i dostawa 200 szt. kalendarzy ściennych trójdzielnych na 2017 r.

Podstawowe parametry kalendarzy:

- nakład 200 szt.,

- kalendarz ścienny trójdzielny z główką wypukłą,

- druk w pełnym kolorze

Główka kalendarzy:

- pełna kolorystyka (CMYK),

- pokryta jednostronnie folią błyszczącą, zawierająca fotografie związane z LGD Ziemia Zamojska,

- materiał usztywniający – karton ok. 300 g.

- wymiary: 310 mm x 210 mm,

- zaczep

Plecki kalendarzy:

- pełna kolorystyka (CMYK),

- pokryte folią błyszczącą jednostronnie,

- zawartość – tekst i grafika,

Kalendarium:

- wymiary 295 x 135 mm,

- papier 90 g.,

- okienko wskazujące aktualną datę,

- miesiąc i dni tygodnia w języku polskim, angielskim, niemieckim,

- kalendarium trzymiesięczne, miesiąc i dni tygodnia w języku polskim, angielskim, niemieckim, zawiera imieniny, święta i niedziele wyróżnione na czerwono,

- oznakowanie kalendarza zgodnie z Księgą Wizualizacji znaku PROW 2014-2020

Projekt graficzny kalendarzy po stronie wykonawcy - zgodny z Księgą wizualizacji znaku PROW 2014-2020 powinien zawierać następujące nadruki: logotypy UE, Leader, PROW 2014-2020, LGD Ziemia Zamojska, slogan: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.

Stowarzyszenie zapewnia materiały potrzebne do opracowania graficznego kalendarzy (tekst i zdjęcia). Realizacja zamówienia nastąpi po zaakceptowaniu przez Zamawiającego projektu graficznego przedstawionego przez Wykonawcę.

3. Cel wyceny: Wybór zleceniobiorcy wykonania i dostawy 200 szt. kalendarzy trójdzielnych ściennych.

4. Termin realizacji: październik - listopad 2016 r.

5. Sposób przygotowania oferty: Zgodnie z załączonym formularzem ofertowym.

6. Kryterium wyboru oferty: Cena.

7. Miejsce i termin złożenia oferty: Siedziba Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Kornelówka 41, 22-424 Sitno lub przesłać faxem 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl w terminie do dnia 19.10.2016 r. do godziny 13.00.

8. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem tel. 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl

9. Załączniki

Formularz ofertowy

ZAPYTANIE OFERTOWE-SZKOLENIE

Utworzono: czwartek, 01, wrzesień 2016 05:57

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie ceny za wynajem sali szkoleniowej i catering dla uczestników szkolenia: członków Zarządu, Rady i pracowników Stowarzyszenia LGD „Ziemia Zamojska” w ramach poddziałania „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

 

1.Zamawiający: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Sitno 73,

22-424 Sitno, Biuro Stowarzyszenia Kornelówka 41, 22-424 Sitno

Tel./fax 84 307 22 07, biuro@lgdziemiazamojska.pl

 

2. Przedmiot zamówienia: Wynajem sali szkoleniowej i catering dla 22 uczestników 8-godzinnego szkolenia.

Podstawowe parametry:

 

1. Sala szkoleniowa dla 22 osób, klimatyzowana, z nagłośnieniem i zestawem multimedialnym (rzutnik, ekran projekcyjny) – wynajem na 8 godz.

 

2. Catering dla 22 osób:

a) serwis kawowy dostępny przez cały czas trwania szkolenia obejmujący: kawę, herbatę, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, soki owocowe, bufet deserowy (ciasta pieczone – 2 rodzaje tj. sernik, szarlotka w ilości odpowiadającej jednej porcji każdego z ciast dla każdego z uczestników, ciasteczka kruche różnego rodzaju) dodatki (cukier, śmietanka do kawy, cytryna w plasterkach) oraz filiżanki, talerzyki, łyżeczki, serwetki.

b) obiad: zupa, drugie danie (polędwiczki wieprzowe w sosie kurkowym – porcja mięsa 200 g., ziemniaki opiekane 150 g., zestaw surówek ), deser – lody.

 

3. Wymagania dotyczące obiektu:

Obiekt, w którym będzie zorganizowana konferencja powinien znajdować się na obszarze LGD „Ziemia Zamojska” tj. na terenie jednej z gmin: Grabowiec, Komarów-Osada, Łabunie, Miączyn, Nielisz, Sitno, Skierbieszów, Stary Zamość, Sułów, posiadać odrębną salę szkoleniową i konsumpcyjną.

 

4. Termin realizacji zamówienia – 23 września 2016 r.

 

5. Czas trwania szkolenia – 8 godz.

 

3. Cel wyceny: Wybór wykonawcy zamówienia dotyczącego wynajęcia sali szkoleniowej oraz zapewnienie cateringu dla 22 uczestników szkolenia.

 

4. Termin realizacji: 23 września 2016 r.

 

5. Sposób przygotowania oferty: Zgodnie z załączonym formularzem ofertowym.

 

6. Kryterium wyboru oferty: Cena.

 

7. Miejsce i termin złożenia oferty: Siedziba Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Kornelówka 41, 22-424 Sitno lub przesłanie faxem: 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl w terminie do dnia 07.09.2016 r. do godziny 13.00.

 

8. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem tel. 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl

9. Załączniki

Formularz ofertowy

Zapytanie ofertowe - sprzęt komputerowy

Utworzono: środa, 10, sierpień 2016 05:25

ZAPYTANIE OFERTOWE

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” zwraca się z zapytaniem ofertowym o podanie ceny na dostawę 3 laptopów wraz z oprogramowaniem oraz niszczarki, drukarki oraz dysku zewnętrznego

 

1.Zamawiający: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Sitno 73,

22-424 Sitno, Biuro Stowarzyszenia Kornelówka 41, 22-424 Sitno

Tel./fax 84 307 22 07, biuro@lgdziemiazamojska.pl

 

2. Przedmiot zamówienia: dostawa 3 laptopów wraz z oprogramowaniem oraz niszczarki, drukarki oraz dysku zewnętrznego

 

2 laptopy o parametrach technicznych nie gorszych niż:

 

1. Przekątna ekranu: 15,6 cala

2. Rozdzielczość ekranu: 1366 x 768

3. Procesor: Intel Core i5-5200U

4. Pamięć RAM: 8 GB

5. Dysk: HDD 1000 GB

6. Karta graficzna: NVIDIA Geforce 920M 2GB

7. Matryca matowa

8. Napęd optyczny: DVD+/-RW Super Multi Dual Layer

9. Komunikacja: Bluetooth – standard 4.0, liczba złączy USB 2.0 – 1, liczba złączy USB 3.0 – 2, Wi-Fi – standard 802.11 b/g/n, karta sieciowa – standard 10/100/1000

10. Karta graficzna zintegrowana, wbudowany mikrofon i głośniki

11. System operacyjny: Windows 10

12. Dodatki: mysz bezprzewodowa

13. Gwarancja: 24 miesiące

 

1 laptop o parametrach technicznych nie gorszych niż:

 

1. Przekątna ekranu: 15,6 cala

2. Rozdzielczość ekranu: 1366 x 768

3. Procesor: Intel Core i5-6300HQ

4. Pamięć RAM: 4 GB

5. Dysk: HDD 1000 GB

6. Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 960M 2GB

7. Matryca matowa

8. Napęd optyczny: DVD+/-RW Super Multi Dual Layer

9. Komunikacja: Bluetooth – standard 4.0, liczba złączy USB 2.0 – 1, liczba złączy USB 3.0 – 3, Wi-Fi – standard 802.11 b/g/n/ac, karta sieciowa – standard 10/100/1000

10. Karta graficzna zintegrowana, wbudowany mikrofon i głośniki

11. System operacyjny: Windows 10

12. Dodatki: mysz bezprzewodowa

13. Gwarancja: 24 miesiące

 

Niszczarka o parametrach nie gorszych niż:

 

1. Możliwość niszczenia płyt CD/DVD

2. Możliwość niszczenia dokumentów z małymi zszywkami i spinaczami

3. pojemność kosza 21 l

4. sposób niszczenia: ścinki

5. okres gwarancji 24 miesiące

Drukarka o parametrach nie gorszych niż:

1. Laserowa, kolorowa

2. Technologia druku: PCL 6 , BR-Script3 (emulacja)

3. Rozdzielczość druku – czerń, kolor- 2400 x 600

4. Automatyczny druk dwustronny

5. Praca w sieci: wbudowana karta sieciowa Ethernet 10/100 , WiFi zgodne ze standardem IEEE 802.11b

6. Obsługiwane formaty: A4, A5, A6, Executive, Letter, Legal, Folio, ISO-B5

7. Rodzaje nośników: papier zwykły, papier typu bond, papier błyszczący, papier z recyklingu

8. Załączone wyposażenie: przewód zasilający, kaseta z czarnym tonerem, kasety z kolorowym tonerem

9. Gwarancja 24 miesiące

 

Dysk zewnętrzny o parametrach nie gorszych niż:

 

1. Interfejs: USB 3.0

2. Pojemność dysku: 1 TB

3. Prędkość interfejsu: 5 Gb/s

3. Cel wyceny: dostawa 3 laptopów wraz z oprogramowaniem, niszczarki, drukarki oraz dysku zewnętrznego

4. Termin realizacji: sierpień

5. Sposób przygotowania oferty: Zgodnie z załączonym formularzem ofertowym

6. Kryterium wyboru oferty: Cena

 

7. Miejsce i termin złożenia oferty: Siedziba Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Kornelówka 41, 22-424 Sitno lub przesłać faxem 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl w terminie do dnia 16.08.2016 r. do godz. 13.00

 

8. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem tel. 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl

 

9. Załączniki

Formularz ofertowy

 

Zapytanie ofertowe - pióro

Utworzono: środa, 08, czerwiec 2016 21:21

ZAPYTANIE OFERTOWE

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” zwraca się z zapytaniem ofertowym o podanie ceny na wykonanie i dostawę 100 szt. piór kulkowych.

1.Zamawiający: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Sitno 73,

22-424 Sitno, Biuro Stowarzyszenia Kornelówka 41, 22-424 Sitno

Tel./fax 84 307 22 07, biuro@lgdziemiazamojska.pl

2. Przedmiot zamówienia: wykonanie i dostawa 100 szt. piór kulkowych.

Podstawowe parametry piór kulkowych:

- pióro metalowe ze stali nierdzewnej,

- lśniący grafitowy korpus i zatyczka,

- chromowany klip i pierścienie,

- niebieski wkład,

- grawer laserowy jednokolorowy zawierający w następującej kolejności: logo UE, logo LGD Ziemia Zamojska oraz logo Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich zgodnie z Księgą Wizualizacji znaku PROW 2014-2020 oraz slogan Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

- liczba - 100 szt.

3. Cel wyceny: Wybór zleceniobiorcy wykonania i dostawy 100 szt. piór kulkowych.

4. Termin realizacji: lipiec 2016 r.

5. Sposób przygotowania oferty: Zgodnie z załączonym formularzem ofertowym. Wymagane jest również złożenie załącznika w postaci wizualizacji pióra zgodnie z zapytaniem ofertowym.

6. Kryterium wyboru oferty: Cena.

7. Miejsce i termin złożenia oferty: Siedziba Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Kornelówka 41, 22-424 Sitno lub przesłać faxem 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl w terminie do dnia 14.06.2016 do godziny 13.00.

8. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem tel. 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl

9. Załączniki

Formularz ofertowy

 

Formularz ofertowy

Zapytanie ofertowe - koszulki

Utworzono: sobota, 13, sierpień 2016 07:20

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” zwraca się z zapytaniem ofertowym o podanie ceny na wykonanie i dostawę 100 szt. koszulek promocyjnych polo z nadrukiem.

 

1.Zamawiający: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Sitno 73,

22-424 Sitno, Biuro Stowarzyszenia Kornelówka 41, 22-424 Sitno

Tel./fax 84 307 22 07, biuro@lgdziemiazamojska.pl

 

2. Przedmiot zamówienia: wykonanie i dostawa 100 szt. koszulek promocyjnych polo damskich i męskich.

Podstawowe parametry:

 

I. Koszulki damskie:

- 100% bawełna, splot pique,

- kolor - granatowy

- krótki rękaw ze ściągaczem,

- zapinane na 3 guziki,

- boczne rozcięcia,

- krój dopasowany do sylwetki,

- gramatura 200g,

- liczba – 50 szt.

- rozmiary – S – 15 szt., M – 20 szt., L – 15 szt.

 

II. Koszulki męskie:

- 100% bawełna, splot pique,

- kolor - granatowy

- krótki rękaw ze ściągaczem,

- zapinane na 3 guziki,

- boczne rozcięcia,

- gramatura 200g,

- liczba – 50 szt.

- rozmiary – M – 15 szt., L – 15 szt., XL – 20 szt.

 

Projekt graficzny koszulek po stronie wykonawcy - zgodny z Księgą wizualizacji znaku PROW 2014-2020 powinien zawierać następujące nadruki: logotypy UE, Leader, PROW 2014-2020, LGD Ziemia Zamojska, slogan: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.

 

3. Cel wyceny: Wybór zleceniobiorcy wykonania i dostawy 100 szt. koszulek reklamowych z nadrukiem.

 

4. Termin realizacji: do 5 września 2016 r.

 

5. Sposób przygotowania oferty: Zgodnie z załączonym formularzem ofertowym. Wymagane jest również złożenie załącznika w postaci wizualizacji nadruku na koszulkach zgodnie z zapytaniem ofertowym.

 

6. Kryterium wyboru oferty: Cena.

 

7. Miejsce i termin złożenia oferty: Siedziba Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Kornelówka 41, 22-424 Sitno lub przesłać faxem 84 307 22 07,

e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl w terminie do dnia 19.08.2016 r. do godziny 13.00.

 

8. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem tel. 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl

 

9. Załączniki

Formularz ofertowy

Zapytanie ofertowe - pióro

Utworzono: środa, 22, czerwiec 2016 19:22

ZAPYTANIE OFERTOWE

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” zwraca się z zapytaniem ofertowym o podanie ceny na wykonanie i dostawę 100 szt. piór kulkowych.

1.Zamawiający: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Sitno 73,

22-424 Sitno, Biuro Stowarzyszenia Kornelówka 41, 22-424 Sitno

Tel./fax 84 307 22 07, biuro@lgdziemiazamojska.pl

2. Przedmiot zamówienia: wykonanie i dostawa 100 szt. piór kulkowych.

Podstawowe parametry piór kulkowych:

- pióro metalowe ze stali nierdzewnej,

- lśniący grafitowy korpus i zatyczka,

- chromowany klip i pierścienie,

- niebieski wkład,

- grawer laserowy jednokolorowy zawierający w następującej kolejności: logo UE, logo LGD Ziemia Zamojska oraz logo Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich zgodnie z Księgą Wizualizacji znaku PROW 2014-2020 oraz slogan Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

- liczba - 100 szt.

3. Cel wyceny: Wybór zleceniobiorcy wykonania i dostawy 100 szt. piór kulkowych.

4. Termin realizacji: lipiec 2016 r.

5. Sposób przygotowania oferty: Zgodnie z załączonym formularzem ofertowym. Wymagane jest również złożenie załącznika w postaci wizualizacji pióra zgodnie z zapytaniem ofertowym.

6. Kryterium wyboru oferty: Cena.

7. Miejsce i termin złożenia oferty: Siedziba Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Kornelówka 41, 22-424 Sitno lub przesłać faxem 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl w terminie do dnia 30.06.2016 do godziny 13.00.

8. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem tel. 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl

9. Załączniki

Formularz ofertowy

 

Formularz ofertowy

ASZZ

„Akademia smaku

ziemi zamojskiej"

ASZW

„Akademia smaku

ziemi włodawskiej"

ASZZ

„Akademia smaku

ziemi łukowskiej"

800px Flag of Europe.svg

EUROPA
Portal Unii Europejskiej

prow mini

PROW

minrolMinisterstwo Rolnictwa

i Rozwoju Wsi

KSOWKrajowa Sieć

Obszarów Wiejskich

ARiMR

Agencja Restrukturyzacji

i Modernizacji Rolnictwa