LGD Ziemia Zamojska

ZAPYTANIA OFERTOWE

Super User
Utworzono: poniedziałek, 10, październik 2016 21:51

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” zwraca się z zapytaniem ofertowym o podanie ceny za wykonanie i dostawę 200 szt. kalendarzy ściennych trójdzielnych na 2017 r. wraz z dostawą.

1. Zamawiający: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Sitno 73,

22-424 Sitno, Biuro Stowarzyszenia Kornelówka 41, 22-424 Sitno

Tel./fax 84 307 22 07, biuro@lgdziemiazamojska.pl

2. Przedmiot zamówienia: wykonanie i dostawa 200 szt. kalendarzy ściennych trójdzielnych na 2017 r.

Podstawowe parametry kalendarzy:

- nakład 200 szt.,

- kalendarz ścienny trójdzielny z główką wypukłą,

- druk w pełnym kolorze

Główka kalendarzy:

- pełna kolorystyka (CMYK),

- pokryta jednostronnie folią błyszczącą, zawierająca fotografie związane z LGD Ziemia Zamojska,

- materiał usztywniający – karton ok. 300 g.

- wymiary: 310 mm x 210 mm,

- zaczep

Plecki kalendarzy:

- pełna kolorystyka (CMYK),

- pokryte folią błyszczącą jednostronnie,

- zawartość – tekst i grafika,

Kalendarium:

- wymiary 295 x 135 mm,

- papier 90 g.,

- okienko wskazujące aktualną datę,

- miesiąc i dni tygodnia w języku polskim, angielskim, niemieckim,

- kalendarium trzymiesięczne, miesiąc i dni tygodnia w języku polskim, angielskim, niemieckim, zawiera imieniny, święta i niedziele wyróżnione na czerwono,

- oznakowanie kalendarza zgodnie z Księgą Wizualizacji znaku PROW 2014-2020

Projekt graficzny kalendarzy po stronie wykonawcy - zgodny z Księgą wizualizacji znaku PROW 2014-2020 powinien zawierać następujące nadruki: logotypy UE, Leader, PROW 2014-2020, LGD Ziemia Zamojska, slogan: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.

Stowarzyszenie zapewnia materiały potrzebne do opracowania graficznego kalendarzy (tekst i zdjęcia). Realizacja zamówienia nastąpi po zaakceptowaniu przez Zamawiającego projektu graficznego przedstawionego przez Wykonawcę.

3. Cel wyceny: Wybór zleceniobiorcy wykonania i dostawy 200 szt. kalendarzy trójdzielnych ściennych.

4. Termin realizacji: październik - listopad 2016 r.

5. Sposób przygotowania oferty: Zgodnie z załączonym formularzem ofertowym.

6. Kryterium wyboru oferty: Cena.

7. Miejsce i termin złożenia oferty: Siedziba Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Kornelówka 41, 22-424 Sitno lub przesłać faxem 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl w terminie do dnia 19.10.2016 r. do godziny 13.00.

8. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem tel. 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl

9. Załączniki

Formularz ofertowy

Super User
Utworzono: czwartek, 01, wrzesień 2016 05:57

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie ceny za wynajem sali szkoleniowej i catering dla uczestników szkolenia: członków Zarządu, Rady i pracowników Stowarzyszenia LGD „Ziemia Zamojska” w ramach poddziałania „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

 

1.Zamawiający: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Sitno 73,

22-424 Sitno, Biuro Stowarzyszenia Kornelówka 41, 22-424 Sitno

Tel./fax 84 307 22 07, biuro@lgdziemiazamojska.pl

 

2. Przedmiot zamówienia: Wynajem sali szkoleniowej i catering dla 22 uczestników 8-godzinnego szkolenia.

Podstawowe parametry:

 

1. Sala szkoleniowa dla 22 osób, klimatyzowana, z nagłośnieniem i zestawem multimedialnym (rzutnik, ekran projekcyjny) – wynajem na 8 godz.

 

2. Catering dla 22 osób:

a) serwis kawowy dostępny przez cały czas trwania szkolenia obejmujący: kawę, herbatę, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, soki owocowe, bufet deserowy (ciasta pieczone – 2 rodzaje tj. sernik, szarlotka w ilości odpowiadającej jednej porcji każdego z ciast dla każdego z uczestników, ciasteczka kruche różnego rodzaju) dodatki (cukier, śmietanka do kawy, cytryna w plasterkach) oraz filiżanki, talerzyki, łyżeczki, serwetki.

b) obiad: zupa, drugie danie (polędwiczki wieprzowe w sosie kurkowym – porcja mięsa 200 g., ziemniaki opiekane 150 g., zestaw surówek ), deser – lody.

 

3. Wymagania dotyczące obiektu:

Obiekt, w którym będzie zorganizowana konferencja powinien znajdować się na obszarze LGD „Ziemia Zamojska” tj. na terenie jednej z gmin: Grabowiec, Komarów-Osada, Łabunie, Miączyn, Nielisz, Sitno, Skierbieszów, Stary Zamość, Sułów, posiadać odrębną salę szkoleniową i konsumpcyjną.

 

4. Termin realizacji zamówienia – 23 września 2016 r.

 

5. Czas trwania szkolenia – 8 godz.

 

3. Cel wyceny: Wybór wykonawcy zamówienia dotyczącego wynajęcia sali szkoleniowej oraz zapewnienie cateringu dla 22 uczestników szkolenia.

 

4. Termin realizacji: 23 września 2016 r.

 

5. Sposób przygotowania oferty: Zgodnie z załączonym formularzem ofertowym.

 

6. Kryterium wyboru oferty: Cena.

 

7. Miejsce i termin złożenia oferty: Siedziba Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Kornelówka 41, 22-424 Sitno lub przesłanie faxem: 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl w terminie do dnia 07.09.2016 r. do godziny 13.00.

 

8. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem tel. 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl

9. Załączniki

Formularz ofertowy

Super User
Utworzono: sobota, 13, sierpień 2016 07:20

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” zwraca się z zapytaniem ofertowym o podanie ceny na wykonanie i dostawę 100 szt. koszulek promocyjnych polo z nadrukiem.

 

1.Zamawiający: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Sitno 73,

22-424 Sitno, Biuro Stowarzyszenia Kornelówka 41, 22-424 Sitno

Tel./fax 84 307 22 07, biuro@lgdziemiazamojska.pl

 

2. Przedmiot zamówienia: wykonanie i dostawa 100 szt. koszulek promocyjnych polo damskich i męskich.

Podstawowe parametry:

 

I. Koszulki damskie:

- 100% bawełna, splot pique,

- kolor - granatowy

- krótki rękaw ze ściągaczem,

- zapinane na 3 guziki,

- boczne rozcięcia,

- krój dopasowany do sylwetki,

- gramatura 200g,

- liczba – 50 szt.

- rozmiary – S – 15 szt., M – 20 szt., L – 15 szt.

 

II. Koszulki męskie:

- 100% bawełna, splot pique,

- kolor - granatowy

- krótki rękaw ze ściągaczem,

- zapinane na 3 guziki,

- boczne rozcięcia,

- gramatura 200g,

- liczba – 50 szt.

- rozmiary – M – 15 szt., L – 15 szt., XL – 20 szt.

 

Projekt graficzny koszulek po stronie wykonawcy - zgodny z Księgą wizualizacji znaku PROW 2014-2020 powinien zawierać następujące nadruki: logotypy UE, Leader, PROW 2014-2020, LGD Ziemia Zamojska, slogan: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.

 

3. Cel wyceny: Wybór zleceniobiorcy wykonania i dostawy 100 szt. koszulek reklamowych z nadrukiem.

 

4. Termin realizacji: do 5 września 2016 r.

 

5. Sposób przygotowania oferty: Zgodnie z załączonym formularzem ofertowym. Wymagane jest również złożenie załącznika w postaci wizualizacji nadruku na koszulkach zgodnie z zapytaniem ofertowym.

 

6. Kryterium wyboru oferty: Cena.

 

7. Miejsce i termin złożenia oferty: Siedziba Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Kornelówka 41, 22-424 Sitno lub przesłać faxem 84 307 22 07,

e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl w terminie do dnia 19.08.2016 r. do godziny 13.00.

 

8. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem tel. 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl

 

9. Załączniki

Formularz ofertowy

Super User
Utworzono: środa, 10, sierpień 2016 05:25

ZAPYTANIE OFERTOWE

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” zwraca się z zapytaniem ofertowym o podanie ceny na dostawę 3 laptopów wraz z oprogramowaniem oraz niszczarki, drukarki oraz dysku zewnętrznego

 

1.Zamawiający: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Sitno 73,

22-424 Sitno, Biuro Stowarzyszenia Kornelówka 41, 22-424 Sitno

Tel./fax 84 307 22 07, biuro@lgdziemiazamojska.pl

 

2. Przedmiot zamówienia: dostawa 3 laptopów wraz z oprogramowaniem oraz niszczarki, drukarki oraz dysku zewnętrznego

 

2 laptopy o parametrach technicznych nie gorszych niż:

 

1. Przekątna ekranu: 15,6 cala

2. Rozdzielczość ekranu: 1366 x 768

3. Procesor: Intel Core i5-5200U

4. Pamięć RAM: 8 GB

5. Dysk: HDD 1000 GB

6. Karta graficzna: NVIDIA Geforce 920M 2GB

7. Matryca matowa

8. Napęd optyczny: DVD+/-RW Super Multi Dual Layer

9. Komunikacja: Bluetooth – standard 4.0, liczba złączy USB 2.0 – 1, liczba złączy USB 3.0 – 2, Wi-Fi – standard 802.11 b/g/n, karta sieciowa – standard 10/100/1000

10. Karta graficzna zintegrowana, wbudowany mikrofon i głośniki

11. System operacyjny: Windows 10

12. Dodatki: mysz bezprzewodowa

13. Gwarancja: 24 miesiące

 

1 laptop o parametrach technicznych nie gorszych niż:

 

1. Przekątna ekranu: 15,6 cala

2. Rozdzielczość ekranu: 1366 x 768

3. Procesor: Intel Core i5-6300HQ

4. Pamięć RAM: 4 GB

5. Dysk: HDD 1000 GB

6. Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 960M 2GB

7. Matryca matowa

8. Napęd optyczny: DVD+/-RW Super Multi Dual Layer

9. Komunikacja: Bluetooth – standard 4.0, liczba złączy USB 2.0 – 1, liczba złączy USB 3.0 – 3, Wi-Fi – standard 802.11 b/g/n/ac, karta sieciowa – standard 10/100/1000

10. Karta graficzna zintegrowana, wbudowany mikrofon i głośniki

11. System operacyjny: Windows 10

12. Dodatki: mysz bezprzewodowa

13. Gwarancja: 24 miesiące

 

Niszczarka o parametrach nie gorszych niż:

 

1. Możliwość niszczenia płyt CD/DVD

2. Możliwość niszczenia dokumentów z małymi zszywkami i spinaczami

3. pojemność kosza 21 l

4. sposób niszczenia: ścinki

5. okres gwarancji 24 miesiące

Drukarka o parametrach nie gorszych niż:

1. Laserowa, kolorowa

2. Technologia druku: PCL 6 , BR-Script3 (emulacja)

3. Rozdzielczość druku – czerń, kolor- 2400 x 600

4. Automatyczny druk dwustronny

5. Praca w sieci: wbudowana karta sieciowa Ethernet 10/100 , WiFi zgodne ze standardem IEEE 802.11b

6. Obsługiwane formaty: A4, A5, A6, Executive, Letter, Legal, Folio, ISO-B5

7. Rodzaje nośników: papier zwykły, papier typu bond, papier błyszczący, papier z recyklingu

8. Załączone wyposażenie: przewód zasilający, kaseta z czarnym tonerem, kasety z kolorowym tonerem

9. Gwarancja 24 miesiące

 

Dysk zewnętrzny o parametrach nie gorszych niż:

 

1. Interfejs: USB 3.0

2. Pojemność dysku: 1 TB

3. Prędkość interfejsu: 5 Gb/s

3. Cel wyceny: dostawa 3 laptopów wraz z oprogramowaniem, niszczarki, drukarki oraz dysku zewnętrznego

4. Termin realizacji: sierpień

5. Sposób przygotowania oferty: Zgodnie z załączonym formularzem ofertowym

6. Kryterium wyboru oferty: Cena

 

7. Miejsce i termin złożenia oferty: Siedziba Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Kornelówka 41, 22-424 Sitno lub przesłać faxem 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl w terminie do dnia 16.08.2016 r. do godz. 13.00

 

8. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem tel. 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl

 

9. Załączniki

Formularz ofertowy

 

Super User
Utworzono: środa, 22, czerwiec 2016 19:22

ZAPYTANIE OFERTOWE

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” zwraca się z zapytaniem ofertowym o podanie ceny na wykonanie i dostawę 100 szt. piór kulkowych.

1.Zamawiający: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Sitno 73,

22-424 Sitno, Biuro Stowarzyszenia Kornelówka 41, 22-424 Sitno

Tel./fax 84 307 22 07, biuro@lgdziemiazamojska.pl

2. Przedmiot zamówienia: wykonanie i dostawa 100 szt. piór kulkowych.

Podstawowe parametry piór kulkowych:

- pióro metalowe ze stali nierdzewnej,

- lśniący grafitowy korpus i zatyczka,

- chromowany klip i pierścienie,

- niebieski wkład,

- grawer laserowy jednokolorowy zawierający w następującej kolejności: logo UE, logo LGD Ziemia Zamojska oraz logo Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich zgodnie z Księgą Wizualizacji znaku PROW 2014-2020 oraz slogan Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

- liczba - 100 szt.

3. Cel wyceny: Wybór zleceniobiorcy wykonania i dostawy 100 szt. piór kulkowych.

4. Termin realizacji: lipiec 2016 r.

5. Sposób przygotowania oferty: Zgodnie z załączonym formularzem ofertowym. Wymagane jest również złożenie załącznika w postaci wizualizacji pióra zgodnie z zapytaniem ofertowym.

6. Kryterium wyboru oferty: Cena.

7. Miejsce i termin złożenia oferty: Siedziba Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Kornelówka 41, 22-424 Sitno lub przesłać faxem 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl w terminie do dnia 30.06.2016 do godziny 13.00.

8. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem tel. 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl

9. Załączniki

Formularz ofertowy

 

Formularz ofertowy

Super User
Utworzono: środa, 08, czerwiec 2016 21:21

ZAPYTANIE OFERTOWE

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” zwraca się z zapytaniem ofertowym o podanie ceny na wykonanie i dostawę 100 szt. piór kulkowych.

1.Zamawiający: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Sitno 73,

22-424 Sitno, Biuro Stowarzyszenia Kornelówka 41, 22-424 Sitno

Tel./fax 84 307 22 07, biuro@lgdziemiazamojska.pl

2. Przedmiot zamówienia: wykonanie i dostawa 100 szt. piór kulkowych.

Podstawowe parametry piór kulkowych:

- pióro metalowe ze stali nierdzewnej,

- lśniący grafitowy korpus i zatyczka,

- chromowany klip i pierścienie,

- niebieski wkład,

- grawer laserowy jednokolorowy zawierający w następującej kolejności: logo UE, logo LGD Ziemia Zamojska oraz logo Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich zgodnie z Księgą Wizualizacji znaku PROW 2014-2020 oraz slogan Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

- liczba - 100 szt.

3. Cel wyceny: Wybór zleceniobiorcy wykonania i dostawy 100 szt. piór kulkowych.

4. Termin realizacji: lipiec 2016 r.

5. Sposób przygotowania oferty: Zgodnie z załączonym formularzem ofertowym. Wymagane jest również złożenie załącznika w postaci wizualizacji pióra zgodnie z zapytaniem ofertowym.

6. Kryterium wyboru oferty: Cena.

7. Miejsce i termin złożenia oferty: Siedziba Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Kornelówka 41, 22-424 Sitno lub przesłać faxem 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl w terminie do dnia 14.06.2016 do godziny 13.00.

8. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem tel. 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl

9. Załączniki

Formularz ofertowy

 

Formularz ofertowy

Super User
Utworzono: niedziela, 22, maj 2016 20:31

ZAPYTANIE OFERTOWE

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” zwraca się z zapytaniem ofertowym o podanie ceny na wykonanie i dostawę 600 szt. puzzli.

1.Zamawiający: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Sitno 73,

22-424 Sitno, Biuro Stowarzyszenia Kornelówka 41, 22-424 Sitno

Tel./fax 84 307 22 07, biuro@lgdziemiazamojska.pl

2. Przedmiot zamówienia: wykonanie i dostawa 600 szt. puzzli. Podstawowe parametry puzzli: nakład 600 szt., pakowane w dwuczęściowe pudełko z nadrukiem, format puzzli: A4, ilość elementów: 60 szt., papier: kreda 150 gr i kaszerowane na tekturę litą 1,5 mm, nadruk: kolaż zdjęć, w pełnym kolorze jednostronnie CMYK (4+0) (puzzle oraz pudełko), uszlachetnienie: folia błysk jednostronnie (puzzle).

Projekt nadruku wykonany przez wykonawcę na podstawie dostarczonych przez zleceniodawcę zdjęć

Pudełko puzzli zostanie oznaczone zgodnie z Księgą wizualizacji marki PROW 2014-2020.

3. Cel wyceny: Wybór zleceniobiorcy wykonania i dostawy 600 szt. puzzli

4. Termin realizacji: czerwiec 2016

5. Sposób przygotowania oferty: Zgodnie z załączonym formularzem ofertowym

6. Kryterium wyboru oferty: Cena

7. Miejsce i termin złożenia oferty: Siedziba Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Kornelówka 41, 22-424 Sitno lub przesłać faxem 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl w terminie do dnia 27.05.2016 do godziny 13.00

8. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem tel. 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl

9. Załączniki

Formularz ofertowy

 

Formularz ofertowy

 

 

 

spikSkarby Przyrody
i Kultury

800px Flag of Europe.svg

EUROPA
Portal Unii Europejskiej

prow mini

PROW

minrolMinisterstwo Rolnictwa

i Rozwoju Wsi

KSOWKrajowa Sieć

Obszarów Wiejskich

ARiMR

Agencja Restrukturyzacji

i Modernizacji Rolnictwa